Apel la umanitate: Iubește-ți părinții ori nu-i batjocori

Drag om bun, 
azi, țin neapărat să fac un apel la umanitate, dar nu te țin mult, că știu că ai treabă. 
 
Ce simți când citești „Iubește-ți părinții ori nu-i batjocori când sunt pe ultimul drum”? 
Ți s-a strâns inima de durere? 
Mie da. 

Poate ești la curent cu faptul că m-am întors la vlogging – așa cum scriu pe pe https://icristinagherghel.blogspot – și te invit să te înscrii la canalul meu, dacă vrei. 

Ce este vloggingul? 
În loc să scrii pe o pagină virtuală – ca aceasta, pe care o citești acum –, vorbești. 
Unii preferă să asculte. 
Sincer, și eu prefer. 

Îți spun de vlogging și de YouTube pentru că am înregistrat un video în dialect moldovenesc și l-am publicat pe TikTok (da, am cont și aici –  hai, vii și tu?). 

În acest video am făcut un apel la umanitate: Iubește-ți părinții! Și dacă nu-i poți iubi, că iubirea nu se poate impune, măcar nu-i batjocori. 
Poate părinții tăi nu au fost buni cu tine și tu n-ai nicio datorie față de ei. 
Dacă poți să ai grijă de ei, bine, dacă nu, măcar nu-ți bate joc. Nu-i oropsi. 



Repet, dacă chiar nu-ți poți iubi părinții, măcar nu-i batjocori când sunt pe ultimul drum. 
Vai de capul lor. 

Demonstrează că ești mai bun decât au fost ei cu tine. 

Demonstrează că ai umanitate. 

Nu uita, că așa cum îți tratezi părinții, așa vei fi și tu tratat. 

desen batrani vesele care saluta
Proiectul „Iubiți bătrânii” nu este și nu va niciodată abandonat. O să devină realitate într-o zi. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree


Respectă demnitatea bătrânilor, a bolnavilor, a celor vulnerabili. 💞 
Cum faci așa găsești. 
În cazul în care ești interesat de cărțile mele, te informez că se găsesc peste tot în mediul online. Iar dacă te adresezi unei librării, sunt sigură că librarul o va comanda pentru tine. Oricum ar fi, aici ai câteva linkuri directe: 

Niciun comentariu