Iubiți Bătrânii și-a schimbat adresa

Când mi-a venit prima dată ideea de a fonda „Iubiți bătrânii”, nu am stat mult pe gânduri și am creat un blog imediat.
Din nefericire, atunci nu știam care-i diferența între o fundație, asociație, organizație (non-guvernamentală).
După ce am vorbit cu cineva care știe foarte multe despre toate acestea, mi-am dat seama că „Fundația” nu era posibilă.
Nu am fonduri să întemeiez o fundație. Familia mea nu este bogată. Din câte știu eu, nu am rude pierdute prin lume și nu mi-a lăsat nimeni nicio moștenire.
Asociație trebuie să fie din punct de vedere legal.
De aceea a trebuit să schimb adresa blogului.

Încă nu am fondat nimic oficial.
Și, pentru că îngrijirea mamei se dovedește a fi mult mai consumatoare de timp și energie decât am presupus, nu știu când se va întâmpla asta.
Aș vrea să o fac, dar chiar nu pot.
Sunt prea obosită iar mama nu se simte bine.
Nu mă pot dedica altora când ea suferă.
Pentru ea m-am întors în țară.

Când au văzut că fac casă, mulți au crezut că fac sediul asociației.
Dar cum să pun nevoile altora în fața nevoilor mamei mele? 
Nu pot.

Iubiți Bătrânii din Gheraesti de Cristina G. Gherghel


Îmi pare rău.
Nu-mi încalc cuvântul dat, nu am vorbit în vânt. Acum nu e posibil.

Vă rog să mă iertați.


Niciun comentariu