Un Nou An plin de iubire batranilor si bolnavilor

Un an a trecut de când am scris ultima postare aici. 370 de zile de fapt. Nu pentru că nu am vrut, dar pentru că am fost ocupată până peste cap cu altele. Atât de multe proiecte și-atât de puțin timp...

Încep prin a ura din tot sufletul meu un NOU AN plin de iubire, fericire și sănătate tuturor bătrânilor, bolnavilor și celor singuri.

Deși n-am reușit să pun bazele oficiale acestei organizații caritabile, vreau să știi că nu am renunțat la această idee. Nu numai că nu am renunțat, dar m-am gândit zi de zi cum aș putea să fac ca asta să se întâmple, într-un format sau altul. Și am o multitudine de idei diferite, care ar putea ajuta o mulțime de oameni. Din nefericire, sunt singură în întreprinderea asta și trebuie să-mi ajut mama mai întâi. 
De aceea, acum îngrijesc bătrâni și bolnavi pentru a-mi câștiga o pâine și a-mi plăti datoriile făcute construind casa mamei. I am a carer - in engleză, badante in italiană. 
De aceea am pus bazele unui blog nou pe care scriu în engleză: https://thecarerwhocares.blogspot.com
Te aștept și pe pagina de Facebook, dacă citești în engleză. 

Poate mă crezi sau poate nu, dar îmi plânge inima. Te asigur că n-am să mă las până când și acest proiect (în orice variantă) va fi fost pus în practică.

Asta se va întâmpla 100% atunci când voi începe să am un câștig decent din vânzarea cărților mele. Pentru că nu am scris nimic în ultimul doi ani, se pare că nu voi reuși să aduc alinare celor mai vulnerabili dintre noi degrabă. 

În anul 2020, am adunat foarte mult material pentru niște cărți care vor ajuta pe cei care se îngrijesc profesional sau voluntar de bătrâni și bolnavi, dar, mai ales, vor ajuta pe fiecare dintre noi. 
Știi de ce? 
Pentru că, dacă nu murim în floarea vârstei, toți vom avea nevoie de îngrijire la bătrânețe. 
Și trebuie să ne pregătim din timp. Să înțelegem cum ne vom simți și cum ne vom comporta la aceea vârstă. 
Acum nu ne dăm seama și nu ne gândim cât de rău ne vom simți când cei tineri nu ne vor înțelege. 
Așa cum, poate, facem noi acum cu bătrânii. Nu pentru că suntem răi, dar pentru că nu dăm împortanță viitorului. 

Îmi pare rău, dragi oameni care așteptați ca ceva bun și frumos să se întâmple și în viața voastră. Va veni și ziua aceea.


Acum pot doar să mă rog pentru fiecare dintre voi. 
Mă rog să nu fiți singuri, să nu fiți uitați, ignorați și puși deoparte, mă rog ca să aveți căldură, mese calde și un televizor or radio, care să vă țină companie. 
Mă rog ca sănătatea să vă fie cât de cât bună, să puteți merge pe picioare, să puteți vedea și auzi. 
Mă rog să vă bucurați de ploaie, ninsoare, soare, copaci, flori și animale. 
Mă rog ca oamenii să vă ajute în fiecare zi și să zâmbiți cu gura până la urechi, chiar dacă nu aveți dinți. 

femeie in varsta eleganta cu pahar


Doresc tuturor celor cu suflet mare care se îngrijesc cu iubire de membri ai familie, prieteni sau străini bătrâni sau bolnavi, La Mulți Ani fericiți, sănătoși, bogați în lucruri și fapte bune.

Credit fotografie: Pixabay


desen batrani vesele care saluta
Proiectul „Iubiți bătrânii” nu este și nu va niciodată abandonat. O să devină realitate într-o zi. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree


Respectă demnitatea bătrânilor, a bolnavilor, a celor vulnerabili. 💞 
Cum faci așa găsești. 
În cazul în care ești interesat de cărțile mele, te informez că se găsesc peste tot în mediul online. Iar dacă te adresezi unei librării, sunt sigură că librarul o va comanda pentru tine. Oricum ar fi, aici ai câteva linkuri directe: 

Niciun comentariu